KLACHTEN

 Al onze behandelaren en medewerkers doen hun uiterste best om u naar volle tevredenheid en best vermogen te behandelen. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde kwaliteit van zorg. Wij stellen het uiterst op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten omtrent de behandeling of over de manier waarop u bent benaderd zodat wij samen met u tot een gewenste oplossing kunnen komen.

 

U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden.

 

Contacteert u ons per e-mail dan verzoeken wij u de volgende punten te noteren:  

  - voornaam, voorletters en achternaam;

  - geboortedatum;

  - adres, postcode en woonplaats;

  - telefoonnummer;

  - e-mailadres;

  - behandeldatum of datum waarop de klacht ontstaan is;

  - op welke behandelaar of medewerker uw klacht betrekking heeft;

  - omschrijving van de klacht. 

 

Wenst u uw klacht liever elders voor te leggen? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van desbetreffende behandelaar. Zij zullen uw klacht aanhoren en bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing. 

  - tandarts: www.knmt.nl of 030 60 76 276;

  - mondhygiënist: www.nvmmondhygienisten.nl of 030 65 71 013;

  - assistent: www.erisietsmisgegaan.nl of 035 20 31 585.